Spyr på mänskligheten ibland

Alltså jag blir så ledsen på hur dåligt männsikor kan få en att må. Hur de kan trycka ner en så långt ner på botten det bara går så man knappt orkar resa sig upp igen. Att någon kan få en att må så dåligt så man tror att den ända utvägen är att sluta andas. Alltså det är inte okej, det är verkligen INTE okej. Jag blir så besviken på hur vi männsikor låter detta hända, hur kan vi ens låta människor må såhär dåligt? Ja jag vet att detta inlägg liknar det förra men måste få skriva av mig. 
 
Har läst många bloggar och gått in på tumblrs som följer mina två, och jag blir så ledsen när jag ser att mer än hälften av de som följer mig mår skit. Jag vill så gärna kunna hjälpa dem, vill få dem att må bra. Ingen är värd att ligga nera på botten och inte orka resa sig upp, alla är värda att få må bra. Åh, förstår verkligen inte varför man ska få någon att må så fruktansvärt dåligt, mår man bättre då eller? Genom att se någon annan må dåligt? NEJ.
 
Som sagt när man väl mår dåligt så kan man komma till en del då man tror att den ända utvägen är att försvinna. Men egentligen vill man bara att någon ska hitta en, man vill att någon ska hålla om en och aldrig släppa taget. Att någon ska fråga hur man mår och berätta hur mycket man betyder för h*n. Man vill bli av med smärtan som äter upp en inifrån, och att tro att ända utvägen är att försvinna är helt fel. För när du väl tar det beslutet så kommer bara din smärta och ångest läggas över en annan person som du älskar. Om man mår dåligt så ska man prata med någon om det, det hjälper mer än vad man tror. Att bara få ut alla sina tankar och all ångest, det hjälper verkligen. Alla männsikor mår dåligt ibland, man är inte ensam om det. Man är aldrig ensam, även om det kan kännas så.
 
xoxo




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!